Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Tárgyalástechnika: vizsgatárgyalás 2012 |
2012. április 25. szerda, 14:39 |
Daráló és Múzsa
A Daráló a referenciamunkáik alapján felkéri a Múzsát egyedi munkaruhák tervezésére és kivitelezésére. Ez az első személyes találkozójuk. A Múzsa egy hónapos határidővel vállalja a tervezést és elkészítést, a Darálónak egy hete van a nyitásig. A Daráló X összeget szán rá, a Múzsa Y forintot kér a teljes kollekció megtervezéséért és elkészítéséért (az összegeket ott adom meg). Férfi és női egyenruhák is készüljenek. Meg kell állapodni: - az első koncepció elkészítésének határidejében - a ruhapróbák időpontjában - a végső határidőben - az árban - az összegben benne foglaltatott ruhák, váltó- és pótruhák számában
D-Dúr Hegedűmanufaktúra és Art Design Web Net
Az Art Design készítette el a D-Dúr honlapját, webes megjelenését. A D-Dúr azonban elégedetlen a honlappal, mivel egyrészt az ígért gyógyweblap-koncepcióval szemben nem a megfelelő szolgáltatást kapták (nem ergonomikus a honlap, továbbá nem lehet rajta eligazodni, túl bonyolult lett; a megfelelően leadott adatok ellenére hibás telephelycím szerepel rajta). Kérjenek megfelelő szolgáltatást (kárpótlást – pontos összeggel és egy új honlap elkészítését, illetve a közösségi médiában való megjelenés ingyenes elkészítését). Meg kell állapodni: - a kárpótlás összegében (ha kérnek ilyet) - az új honlap elkészítésének részleteiben (betekintés az elkészítés fázisaiba, ki lesz ezért felelős?), az időpontokban (az első ötletektől a végső kivitelezésig) - a közösségi médiában való megjelenés részleteiben (mely oldalakon akarnak megjelenni, milyen formában, milyen frissítéssel, pl. ki fogja végezni a napi/kétnapi stb. új hírek megjelenítését stb.)
Kukta és Just Married
A Just Married keresi fel a Kuktát, mert egyik tagjuk korábban részt vett egy Kukta-főzéstanuláson. Egy olyan esküvőt szeretnének rendezni, amelyen a násznép készíti el közösségi főzésként az esti vacsorát. Az esküvőre 100 fő érkezik, az ifjú páron kívül mindenki szeretne főzni – valaki profi, valaki most próbálkozik először a főzéssel. Meg kell állapodni: - a rendezvény helyszínében (hol tudnak ennyi eszközt, főző- és sütőalkalmatosságot biztosítani) - a pontos menüben - a programban, az elkészítésre szánandó időben - hány főt kell a Kuktának ehhez biztosítania (profi séfek irányítóként, takarítószemélyzet stb.) - a Kukta díjazásában (a Just Married lehetőség szerint minél olcsóbban akarja kihozni)
|