Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Lájkgazdaság |
2018. október 07. vasárnap, 19:24 |
A tavalyi, 2017-es Money talks intézeti nemzetközi konferenciánk anyaga most jelent meg a Society and Economy folyóiratban. A 2009-ben bevezetett, facebookos Like gomb gyökeres változásokat hozott az internetes személyes kapcsolattartásban és az üzleti életben egyaránt. A lájkolás gazdasági-kommunikációs vonatkozásait gyűjtöttem össze a cikkemben, a SWOT-elemzés módszerével:
Like Economy: What is the economic value of likes? |