Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Borkommunikáció kötet |
2018. július 17. kedd, 10:25 |
2016 óta tartok szabadon választható Borkommunikáció kurzust a Corvinus-egyetemen. Az itt készült hallgatói projektek is inspirálták egy új borkommunikációs összefoglaló könyv megalkotását, amely 2018 őszén fog megjelenni.
A fejezetekben szó lesz többek között a bor művelődéstörténetéről, a borvidékekről, a bor és szentség kapcsolatáról, a bor néprajzi vonatkozásairól, a borgazdaságról, bormarketingről, bormárkanevekről, bordizájnról, borillemtanról, borirodalomról stb. Az alapvetéseket esettanulmányok teszik egésszé: az online boros kínálatról, a BalatonBor kezdeményezésről, borleírási kísérletekről, borfrazeológiáról, fröccsnevekről és bormémekről. Szerzőink betűrendben: Balázs Géza, Balogh Jeremiás Máté, Benyák Zoltán, Gyanó Szilvia, Hofmeister-Tóth Ágnes, Ipacs Géza, Kovács Lajos, Kovács László, Lakits Eszter, Magyari Sára, Németh Ágnes, Orbán Gergely, Pál Dániel Levente, Rácz Dominika Ágnes, Szabadi Dorina, Szakáli István Loránd, Szám István, Szappanos Péter, Totth Gedeon, Veszelszki Ágnes.
A kötetet előkészítendő hirdettük meg a Borfotópályázatot. 2017 telén közel 750 képpel jelentkezett 150-nél is több pályázó. A Borkommunikáció kötet szerkesztősége által kiírt Borfotópályázat győztese Udvari Erzsébet Xénia, második helyezettje Jenei Ferenc, harmadik helyezettje pedig Gönczöl Gábor lett. A Borkommunikáció kötet illusztrációi nagyrészt e verseny anyagából származnak.
A megjelenést a szüreti időszakra tervezzük. Addig is a Facebook- és az Instagram-oldalunkon kiemelt szövegrészletek jelennek meg, illetve be lehet pillantani a kötetkészítés kulisszái mögé.
|