Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Ügyfélszolgálati gyöngyszemek |
2013. január 26. szombat, 14:48 |
- Jó napot, én egy Vidamaxot akarnék föltölteni, de valami keresztet is kér, ami nincs rajta a kártyán, csak a sok szám. - A kettős kereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van. - Jaaaa... de melyik? Ez a hópehely vagy a létra?
- Milyen típusú készüléke van? - Hát Vodafone! - Értem, de a készülék típusa pl. Motorola, Ericsson, Nokia? - Mondtam, hogy Vodafone! Különben nem magukat hívtam volna.
- Tessék! - Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak? - Olvassa el, hogy miről szól! - Nem szól ez semmit, csak ott figyel.
- Jó napot kívánok, miben segíthetek? - (Mondja a párjának) Te ez egy automata már megint. - Nem vagyok automata, miben segíthetek? - Kérdezett az automata, most mit csináljak?
- Melyik banknál vezeti folyószámláját? - Azt hiszem a Media Markt-nál van, ha van ilyen bank...
- Állandó lakhelyének tulajdonosa, résztulajdonosa, bérlője vagy családtagja? - Hát az az igazság, hogy én ilyen megtűrt személy vagyok.
- Hallo, a bankkártyámat elnyelte a terminátor!!!!
- Ön választhat, hogy HUF, EUR vagy CHF alapú kölcsönt szeretne. - Azt a franciásat kérném.
|