PR és marketing: vizsgatárgyalások témái 2018
2018. április 24. kedd, 17:31

SzínBár (1) + Ticketelő

A Ticketelő szeretne koncertjegy-automatát elhelyezni a SzínBárban, viszont a SzínBár tulajdonosa ezt valami oknál fogva ellenzi. Győzzék meg a bár képviselőit az együttműködés előnyeiről, pl. egy közös kulturális pályázat benyújtásával. Dolgozzák ki a részleteket (ezúttal a Ticketelőre, kezdeményezőként, nagyobb szerep hárul): pályázati összeg, egymáshoz igazított arculat, közös célkitűzés, kommunikációs eszközök, csatornák, üzenet, megpályázott összeg.

 

VisionX + TudatTok

A VisionX vezetői nemrégiben hallottak először a TudatTok termékről, amely lehetővé teszi, hogy a tulajdonosa tudattartalmát (gondolatait, emlékeit, talán az érzéseit is) le lehessen tölteni, és a testtől függetlenül tárolni, mozgatni. Úgy érzik azonban, hogy ha a tudat ilyetén lementése lehetséges, akkor teljesen felesleges a fényképezés. Tisztázza a két cég ezt a kérdést, és ha van rá mód, dolgozzanak ki együttműködést: hogyan lehetne a két terméket integrálni, milyen módon lehetne minél hatékonyabban eladni (marketinges lehetőségek).

 

Pool and Beer + One Night Slide

A One Night Slide szeretne reklámanyagaival (szóróanyagok, logós poharak stb.) megjelenni a Pool and Beer helyszínén, viszont semmiképpen nem kíván a megjelenésért fizetni. Dolgozzák ki, lehetséges-e ennek ellenére az együttműködés. Gondolhatnak közös rendezvényre is (alkalom, időpont, helyszín, a cégek megjelenésének aránya, hoszteszek, arculat stb.).

 

SzínBár (2) + Golden Movies

A SzínBár terjeszkedni tervez: a színházak területéről a mozik irányába is. A Golden Movies erre kiváló terepet jelenthet. A SzínBár álljon elő együttműködési ajánlattal. A Golden Movies gondolja végig (előre), mi az, amit el tud fogadni, mit nem engedélyezne semmiképpen; legyenek javaslataik-ötleteik. Megtárgyalandó területek: név(változtatás?), célközönség összeegyeztethetősége, bérleti díj (megosztása?), közös marketing lehetőségei.

 

 

Kiegészítő ötletek: A tárgyalásra lehet hozni céges névjegyeket, kitűzőket, szóróanyagokat, kiegészítő anyagokat, termékmintákat, prototípusokat stb. Lehet – ha szükséges – az egységes öltözékkel is alátámasztani a mondandónkat.

 

Keresés

Google-ajánlat