Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Kreatív írás (Árszintye Erika, Borsos László és Káldy Márton) |
2019. február 09. szombat, 16:04 |
Hollywood csődbe ment! A hírességek utolsó milliárdjaik elköltését követően a bébiszitterkedés mellett döntenek, de megfelelő referencia híján csakis a saját kreativitásukban bízhatnak. Vajon kié lesz a legötletesebb újsághirdetés? A résztvevők 3 fős csapatokba rendeződnek, majd egy borítékból húzva az alábbi hírességek valamelyikének nevében kell minél figyelemfelhívóbb hirdetést írniuk: A csapatoknak 5-8 perc áll rendelkezésre, hogy minél frappánsabbat alkossanak. A felolvasás során a többi csapat mindeközben próbálja megfejteni, ki lehet az a híresség, aki e sorokat „fogalmazta". A feladat végén szavazás útján dől el, kié volt a legkreatívabb szöveg. |