Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Korstílusok (Papp Ágnes Veronika) |
2010. március 16. kedd, 17:27 |
A bemutatott rajzot, élőképet, pantomimot a többi csoportnak kellett egy-egy korstílushoz társítania. A táblán egy táblázatot készítettem, fejlécében a kitalált stílus nevével, az oszlopokba pedig azok a jellemzők kerültek, amelyek alapján a csoport a megfejtést kitalálta.
A cédulákon: Barokk Készítsetek rajzot, amely a fenti korhoz és korstílushoz kapcsolódik. Ábrázoljátok a stílus jellegzetességeit, de megjeleníthettek ismert alkotókat, műalkotásokat is. Klasszicizmus Jelenítsétek meg a fenti kort és korstílusát egy rövid némajátékkal, pantomimmal. Utaljatok a stílus jellegzetességeire, de megjeleníthettek emblematikus alkotóit, műalkotásait is. Romantika Alkossatok élőképet, amelyen a korstílusba tartozó egyik ismert (képzőművészeti vagy irodalmi) alkotás látható. Ügyeljetek rá, hogy a kor stílusjegyeit is felhasználjátok.
A hallgatótársak kérésére úgy módosítottam a feladatot, hogy a romantikát bemutató csoportnak se kelljen feltétlenül egy konkrét alkotást bemutatniuk. A feladat célja az volt, hogy az előzetes ismereteket aktivizálja, és a felismerést segítő jellemzőkre a későbbiekben a diák vetítése közben visszautalhassak. Úgy érzem, ezt mindenki maradéktalanul teljesítette.
|