Szófelhő
kommunikáció feladat oktatás műhely tehetséggondozás internet digilektus konferencia média stílus módszertan facebook marketing stilisztika barangoló netszótár internetkommunikáció utazás szövegalkotás borkommunikáció infokommunikáció bormarketing bibliográfia stílusgyakorlat kreatív írás digital_communication digilect emotikon tipográfia írásgyakorlat pályázat marketolingvisztika retorika digitális_kommunikáció prezentáció emoticon communication visual_communication önéletrajz visualisation reklám életrajz szövegértés tárgyalástechnika vizuális kommunikáció folyóirat üzleti kommunikáció meme szövegértelmezés vizuális_kommunikáció szövegelemzés énmárka szövegnyelvészet memes vizualitás szöveggondozás
Kommunikáció üzletben és tudományban |
2021. május 25. kedd, 20:50 |
Megjelent az Aczél Petra professzorral írt legújabb könyvünk a Wolters Kluwer kiadónál. A kötet összeállítása során Deli Eszterrel, Kovács Lajossal, Rétvári Mártonnal, Komár Zitával, Sebestény Judittal, Fischer Monikával dolgoztunk együtt; a szerkesztésben Horváth Evelin vett részt. A borítón Csanaki László fotója szerepel.
Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik – és nem csak pénzügyi – hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. A kötet a jó kommunikáció, a jól kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás alapján: Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. Nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván. Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első „kommunikációs tréningkor" lezárult. Újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak. A kötettel a szerzők az új szemlélet és képzési gyakorlatok meghonosodásához kívánnak hozzájárulni.
Kinek ajánljuk e kötetet? Üzleti kommunikációs trénereknek, oktatóknak, a tudománykommunikáció, illetve a(z ön)fejlesztés iránt érdeklődőknek.
|